Produkt dnia
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Twoje dane będą przetwarzane zgodnie z naszą polityką prywatności
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Samorząd, marketing terytorialny a media

samorząd-marketing-716x1024.jpg
  • promocja
Dostępność: 31 szt. ( duża ilość)
Wysyłka w: 5 dni
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 10,00 zł 30,00 zł 10.00
ilość szt.
dodaj do przechowalni

Opis

Samorząd, Marketing Terytorialny a Media

Redakcja: Tadeusz Skoczek

Wydawnictwo SGGW, 2019

ISBN 978-83-7583-882-4

Słowa kluczowe: media, społeczeństwo, nadawcy, marketing, prawo mediów, media lokalne, samorząd

Autor: patrz spis treści

Kategoria: monografia

Monografia podejmująca tematykę szeroko pojętej polityki samorządu wobec mediów. Poruszane są aspekty zarówno tradycyjnych środków przekazu (czasopisma, audycje radiowe i telewizyjne), jak też mediów społecznościowych funkcjonujących w przestrzeni wirtualnej. Autorami referatów są pracownicy naukowi zajmujący się medioznawstwem, socjologią, zarządzaniem oraz prawem.

Spis treści:

dr hab. Marzena Barańska – Rola narzędzi stosowanych przez nadawcę lokalnego w kształtowaniu wizerunku i tożsamości społeczności lokalnej. Wybrane zagadnienia

prof. dr hab. Stanisław Jędrzejewski – Nadawy publiczni – nowe metody działania

dr hab. Franciszek Kampka, prof. SGGW – Odpowiedzialność za słowo

dr Andrzej Sawicki – Budowanie społeczeństwa obywatelskiego na przykładzie tygodnika lokalnego Wyszkowiak

dr Jacek A. Żurawski – Publiczne media lokalne jako przykład realizacji misji nadawców publicznych

dr hab. Agata Balińska, dr Piotr Gabryjończyk, dr Jan Zawada – Kampania Moda na Mazowsze w ocenie studentów

dr Wioletta Bieńkowska-Gołasa, dr Anna Sieczko, dr Anna J. Parzonko – Możliwość wykorzystania wydarzeń kulinarnych w marketingu terytorialnym

dr hab. Agnieszka Bitkowska, prof. PW, dr inż. Tadeusz Jakub Chruściel – Instrumentarium kształtowania wizerunku miasta na przykładzie Szczecinka

dr Stanisław Dziedzic – U genezy Biblioteki Kraków – studium przypadku

dr Ewa jasna, dr Ewa Stawicka, dr Agnieszka Werenowska – Wykorzystanie mediów społecznościowych w kreowaniu wizerunku podmiotu prawnego

prof. dr hab. Krystyna Krzyżanowska, dr Michał Roman – Znaczenie instytucji i Organizacji wspierających rozwój agroturystyki

Format 165 x 235 mm; oprawa miękka; ss. 219; cena 30, -

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl