60,00 zł
75,00 zł
Cena regularna:
135,00 zł
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Samorząd, marketing terytorialny a media
Opis
Samorząd, Marketing Terytorialny a Media
Redakcja: Tadeusz Skoczek
Wydawnictwo SGGW, 2019
ISBN 978-83-7583-882-4
Słowa kluczowe: media, społeczeństwo, nadawcy, marketing, prawo mediów, media lokalne, samorząd
Autor: patrz spis treści
Kategoria: monografia
Monografia podejmująca tematykę szeroko pojętej polityki samorządu wobec mediów. Poruszane są aspekty zarówno tradycyjnych środków przekazu (czasopisma, audycje radiowe i telewizyjne), jak też mediów społecznościowych funkcjonujących w przestrzeni wirtualnej. Autorami referatów są pracownicy naukowi zajmujący się medioznawstwem, socjologią, zarządzaniem oraz prawem.
Spis treści:
dr hab. Marzena Barańska – Rola narzędzi stosowanych przez nadawcę lokalnego w kształtowaniu wizerunku i tożsamości społeczności lokalnej. Wybrane zagadnienia
prof. dr hab. Stanisław Jędrzejewski – Nadawy publiczni – nowe metody działania
dr hab. Franciszek Kampka, prof. SGGW – Odpowiedzialność za słowo
dr Andrzej Sawicki – Budowanie społeczeństwa obywatelskiego na przykładzie tygodnika lokalnego Wyszkowiak
dr Jacek A. Żurawski – Publiczne media lokalne jako przykład realizacji misji nadawców publicznych
dr hab. Agata Balińska, dr Piotr Gabryjończyk, dr Jan Zawada – Kampania Moda na Mazowsze w ocenie studentów
dr Wioletta Bieńkowska-Gołasa, dr Anna Sieczko, dr Anna J. Parzonko – Możliwość wykorzystania wydarzeń kulinarnych w marketingu terytorialnym
dr hab. Agnieszka Bitkowska, prof. PW, dr inż. Tadeusz Jakub Chruściel – Instrumentarium kształtowania wizerunku miasta na przykładzie Szczecinka
dr Stanisław Dziedzic – U genezy Biblioteki Kraków – studium przypadku
dr Ewa jasna, dr Ewa Stawicka, dr Agnieszka Werenowska – Wykorzystanie mediów społecznościowych w kreowaniu wizerunku podmiotu prawnego
prof. dr hab. Krystyna Krzyżanowska, dr Michał Roman – Znaczenie instytucji i Organizacji wspierających rozwój agroturystyki
Format 165 x 235 mm; oprawa miękka; ss. 219; cena 30, -